Beoordelingen van Gossimijne Oss

Recente recensies

4.0
Vincent Harte
28 november 2021

Het was gewoon goed. Superieur bezorgvoedsel

Janssen
27 november 2021

Het eten werd keurig optijd bezorgd alleen het warme eten waren ze vergeten de bezorger was daar zelf achtergekomen en bood ook netjes zijn excuses aan hij kwam naderhand weer terug en kregen we een beker ijs cadeau. Het eten was zoals altijd super lekker

Joost
25 november 2021

Helaas was het eten niet warm, jammer normaal goede ervaringen maar dit was niet lekker zo

Danny
23 november 2021
Geen zin in spruitjes
21 november 2021

Super snelle en vriendelijke bezorging. Lekker gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Steinbusch
21 november 2021

Super lekker toetje! Een rauwe kinderhamburger en zout op de friet waar we specifiek om hadden gevraagd het niet te doen. Bij het kindermenu 2 friet smileys vonden we ook erg karig. Dit maakte het een mindere beleving bij thuisbezorging. In het restaurant zelf wel al vaker een fijne beleving gehad

M van Kilsdonk
20 november 2021

Het eten was niet echt warm meer. De kwaliteit viel tegen. Zeker na vorige keer waar we heerlijk genoten hebben van de bezorgde maaltijd. De verhouding salades en gerechten vonden wij ook niet echt goed. Er is veel weggegooid omdat de salades veel te veel waren

De Bruin
16 november 2021

Het was heerlijk. Lekker warm. Bezorgtijd goed is. Ga zo door.

M. De Kok
15 november 2021

Kwaliteit was prima, eten smaakte goed en mooi rond de afgesproken tijd bezorgd. Enige nadeel was dat het eten wat afgekoeld was. Een tip om wellicht in tempex boxen te bezorgen. Het proeverij dessert was top.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

edwin de Coster
15 november 2021

de kwaliteits beoordeling ligt iets lager vanwege de bezorging, jullie aanbod om onze bestelling op twee tijdstippen te bezorgen was heel goed bedoeld, ik prijs dit dan ook echt aan. helaas ging het hier ook mis, de verwarring van wat er nu wel en nog niet was geleverd, leverde wat problemen op, zo waren sausen en salades en het drinken niet mee geleverd bij de warme maaltijd, en was er een misverstand over het wisselgeld. hierdoor is de bezorger in plaats van twee maal op het bestelde adres, uiteindelijk 5 keer geweest om alles af te werken. helaas waren de sausen en de salades hierdoor niet meer bruikbaar, het eten was inmiddels al op tegen de tijd dat deze werden na geleverd. ook de drank was vergeten en moest worden na geleverd worden helaas. de tegemoet van wat extra drankjes was mooi aangeboden, echter we hebben voor 7 personen besteld en we hebben slechts voor 4 personen een extra drankje gekregen. onze tip kijk goed de orders na om misverstanden te voorkomen die kosten geld en

Anouk
15 november 2021

Spareribs weinig tot geen smaak, peper steak was prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

H v Rooy
14 november 2021

Zou fijn zijn als je ook de datum kunt aangeven om misverstanden te voorkomen is maar tip

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Christel
14 november 2021

Het was erg lekker en goede service door in twee delen te bezorgen! Enige minpuntje was dat de kip wat aan de droge kan was, maar de rest was heerlijk!

Ilsoki
13 november 2021

Wederom smaakvol, verzorgd en kwaliteit!

Nicole
8 november 2021

Mijn vlees was helaas wel done ipv rare en de bezorger moest bellen om ons huis te vinden. Normaal is het eten goed deze keer helaas wat minder.

Vd Burgt
8 november 2021

Alle supplementen ontbraken (friet, sausjes, salades) Bestelling was ook nog te laat dus eten was helaas ook koud (bezorger kon ons huis niet vinden.)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Amber
7 november 2021

Super lekker eten! Na het bestellen via de site wordt je via de mail op de hoogte gehouden van de bezorgtijd en wanneer ze vertrekken, top. Onze bestelling was er iets later dan verwacht en hier werden we zelfs netjes over gebeld van tevoren, echt tevreden over de service zo 👌

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Yannick Tervelde
3 november 2021

Zoals altijd goede kwalitijd vlees en meer dan genoeg. Deze keer waren alleen de bezorgde frietjes lauw en had ik besteld zodat het ok 18:15 zou aankomen, maar werd het een kwartier te vroeg bezorgt. Waardoor ik naar huis moest haasten.

Lindsey Brands
2 november 2021

Het eten was niet warm toen het bezorgd werd

J. S
30 oktober 2021

Hoeveelheid viel iets tegen. De smaak en kwaliteit is uitstekend.

P
29 oktober 2021
Zondag
24 oktober 2021

We hebben al gebeld over onze ervaring en dit zou opgelost zijn met een kleine compensatie en dessert. Het dessert was op tijd, maar de compensatie is helaas nog niet ontvangen. We hebben ruim op tijd besteld i.v.m. de planning, maar de bestelling die een kwartier later zou komen was uiteindelijk een half uur later dan gevraagd. Er was redelijk weinig vlees in de bakjes en het leek erop dat het veel te lang gebakken was. De hoeveelheid friet was ook matig. De voorgaande 2 bestellingen waren nog redelijk, maar deze was helaas erg matig.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hoeks
11 oktober 2021
Robben
10 oktober 2021

3e keer dat we iets hadden besteld voor afhalen. Wederom slechte service eten is goed maar ik sta daar 10min binnen te wachten letterlijk de bediening maakt geen oog contact je word niet begroet en dan loopt er iemand naar je toe er komt zo iemand naar je toe terwijl diegene zelf ook had kunnen helpen naar mijn idee. Vervolgens is er iemand mag ik betalen en had ik nog een vraag word er gedaan alsof ik er al niet meer ben. Echt heel slecht en ervaar dit nu al voor de 3e keer we hebben nog een bon om op te maken maar daar is ook alles mee gezegd. Paar jaar geleden was het nog top service maar naar verwachting nieuw team is het echt achteruit gegaan. Heb zelf 10jaar horeca ervaring maar er valt nog veel te leren betreft klantvriendelijkheid.

Janssen
6 oktober 2021

Super lekker

Rob
3 oktober 2021

Wederom goed! Had er nu soep bij, zorgt er wel voor dat het hoofdgerecht meer afgekoeld is als je het eet maar het kon net.

Jorg
3 oktober 2021

Gevraagt om medium en gewoon rauw gekregen. En bezorgen duurde lang nadat ik een mail kreeg van bestelling onderweg. Meer dan 20 min. Terwijl het hier maar 300 meter vandaan is.

Ad Torcque
3 oktober 2021

Een uur moeten wachten maar was de moeite waard 👍

Tom Kleinpenning
2 oktober 2021

Ruim drie kwartier van te voren besteld en dan wordt het nog bijna een half uur te laat bezorgd. Het eten was daardoor bijna koud. Helaas kan ik op het punt van bezorging niet minder dan 1 ster geven.

Janssen
26 september 2021

Al vaker besteld maar vandaag was het helaas niet zoals we gewend zijn. Friet was enorm uitgedroogd en oud. De toetjesproeverij is normaal gesproken super maar vandaag was het echt heel weinig en was het de 7,50 echt niet waard je zag bijna niet dat er iets in de vakken zat.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nick
26 september 2021
Peter Brands
25 september 2021

Bij de varkenshaas zat geen satésaus en kroepoek. Verder was het prima.

Ylona Thiele
19 september 2021

Het eten was weer super lekker. Ook nog warm genoeg. (woon in Berghem). Bezorging ook mooi op tijd.

de Laat
17 september 2021

Er was iets mis met de onze bestelling maar dit is door gossimijne mega netjes opgelost. En als extra werden we nog verrast met een toetje!

Olger
15 september 2021

Naar onze mening hebben zij de lekkerste saté van de Haas in de regio. Hij was wederom heerlijk, echter zat er deze keer wel erg weinig saté saus bij de saté. Net voldoende voor het vlees, maar eigenlijk niet voor de kroepoek. Dat gezegd hebbende gaan we toch zeker terugkomen voor meer.

V.d. heuvel
13 september 2021

Al verschillende keren missen we iets in de bestelling. Kwaliteit wordt ook steeds minder. Jammer, want we vonden het super lekker altijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Meppelink
12 september 2021

Goede gerechten, vaak is de kwaliteit bij afhalen minder maar dit was restaurant kwaliteit. We hadden de Tournedos Hongkong, de ribs Cherry Coke en de biefstukpuntjes. Gekruide frietjes erg lekker. Aanrader!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Afsluiting van vakantie
6 september 2021

Laatste dag vakantie geen zin om te koken, dus lekker besteld bij Gossimijne. Weer heerlijk gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Pawel
5 september 2021
Ine
1 september 2021
Bart
30 augustus 2021

Afgehaald, wederom heerlijk Burger en spareribs Friet iets te slap

Randy van Dijk
29 augustus 2021

Heerlijk eens wat afgehaald. Smaakte erg lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mki
24 augustus 2021

Na een eerste keer een bestelling van tapas te hebben opgehaald kwamen we er thuis achter dat er verschillende dingen mistte. We probeerden 18 keer te bellen maar geen gehoor. Het eten dat we wel hadden was matig en niet prijswaardig. De 19e keer werd de telefoon opgenomen en kregen we het excuus dat de telefoon niet gehoord was. De gemiste gerechten werden nog wel netjes thuis gebracht maar laat tegenover het eten. Voor ons geen tweede keer.

Dorine
20 augustus 2021

Netjes verpskt alles was l goed warm. Heerlik gegeten.

Marcel van Ganzewinkel
14 augustus 2021

De frites zat er niet bij en na telefonisch contact werd er ook geen compensatie aangeboden

A Bomers
8 augustus 2021

Fijne website. Goede en nette service bij de bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ronnie
6 augustus 2021

Heerlijke pepersteak precies goed gebakken en erg groot

Ingrid
31 juli 2021

Het eten was lekker en vlug bezorgd.

Annemarie
28 juni 2021

Het eten was lekker en een mooi porssie. Moest 10 min rijden en het was nog gewoon warm toen ik thuis kwam. Ik had alleen mijn borden thuis niet voorverwarm. Dan koelt het snel af. Dus de volgende keer zet ik deze in de oven op lage temp voordat ik aan rij

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nick
27 juni 2021
Richard
23 juni 2021

Gewoon goed

Astrid
21 juni 2021

Eten was super lekker… Enige minpuntje is dat bij een gossimikkie feestje je niet voldoende dingen voor erop krijgt… Met 3 mini bakjes kun je niet 8 grote stukken brood en 8 stokbrood stukjes beleggen…

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Versteegen
21 juni 2021

Bezorgd op het afgesproken tijdstip, vriendelijke bezorger. Eten was nog goed warm, het vlees was lekker mals. Erg lekker!

Leon Zwiers
20 juni 2021

Het was fantastisch. We hebben heerlijk gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dirk
19 juni 2021

Super lekker was het

Anita
14 juni 2021

Heel goed. Fijn thuis bezorgt. Heerlijk gegeten.

Bernie Ceelen
6 juni 2021

Supergoed !

Uitert
5 juni 2021

Bij elke bestelling die wij hebben geplaatst missen we toch elke keer iets. Sausjes of de kroepoek. jammer dat dit elke keer weer gebeurd. Het eten was verder weer lekker!

Erik
4 juni 2021

Het was super lekker. Dank jullie wel. V .G Erik

marian van Doleweerd
3 juni 2021

weer lekker gegeten, was allemaal super!

Hetty
1 juni 2021

Super lekker gegeten en de bezorging was netjes op tijd en erg vriendelijk!

Patrick
29 mei 2021

Het was weer helemaal top. Voor herhaling vatbaar.

nvt
27 mei 2021
Robin
27 mei 2021

Had appel Nacho besteld met kaneelijs, maar helaas zat er vanille ijs bij ipv kaneelijs

Lot
24 mei 2021

wij waren niet zo tevreden bijna 1 uur te laat kwam het eten en het was niet warm meer jammer

Jb van Huet
24 mei 2021

De frietjes waren te hard

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

C van Gennip
24 mei 2021
Tve
21 mei 2021
Kleinpenning
20 mei 2021

We hebben het zelf opgehaald. We bestellen meestal hetzelfde, deze keer was de salade heel anders. Geen groen blaadje te bekennen, geen dressing alleen een manderijne partje met ??

Van Oorsouw
16 mei 2021

Het heeft ons weer erg goed gesmaakt, dank je voor de goede verzorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jolanda
16 mei 2021

Heerlijk gegeten dank je wel !!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Adri
16 mei 2021
marian van Doleweerd
15 mei 2021

Heerlijk gegeten, verassend lekker. En mooi op tijd gebracht. Tot de volgende keer!

Erik
15 mei 2021

Heel vaak bij jullie besteld, en alles was perfect, gisteren, jammer genoeg viel alles tegen. Teneerste was alles koud ( friet en biefstuk opwarmen wordt er niet beter op) Heel spijtig maar deze keer was het gewoon niet lekker ☹ vriendelijk groet Erik

Marc
14 mei 2021

Top!

Zaklina
13 mei 2021
A vd Elzen
13 mei 2021

Eten was prima, levering ca 35 minuten later. Geen salade en geen gratis ijs zoals aangegeven in het menu.

vd Bogaart
13 mei 2021

Lang moeten wachten. maar het was ook wel druk. Het eten was heel goed en lekker👍

Hilko
13 mei 2021

De bezorging liet nogal te wensen over, het kwam bijna een half uur later als besteld, bijna 1.5 uur gewacht op het eten. Vervolgens had ik 2x kindermenu met smileys. Deze waren bij de saté saus en kip gedaan, waardoor je natte bende had en geen krokante smileys had. Tevens staat op het menu dat het stokje kip saté zou zijn en dit was niet het geval. Geen stokje te bekennen. Dit is niet de eerste keer dat het niet goed is gegaan. Wel de laatste keer dat ik bestel. Het vlees is wel lekker overigens.

Nicole van Schaik
10 mei 2021

Helaas was de neef Buffalo deze keer niet meer zo warm en wat minder mals. En er zat een haar op het vlees. Verder was het weer goed geregeld zoals altijd.

Melanie
10 mei 2021

Bezorging top netjes op tijd netjes verpakt. Alleen het vlees wat 1 bonk spieren en taai

Kemper
10 mei 2021

De tournedos was uitstekend. De friet was heel zout en veel te vet. Er stond gewoon een plasje vet onderin de zak! Jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Melissa
9 mei 2021

Lekkere salades, goed gevulde bakjes alleen jammer dat het stokbrood helemaal in elkaar geknepen was. Kleine moeite om gewoon netjes te snijden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Notenboom
9 mei 2021
Van der Ven
8 mei 2021

Heerlijke varkenshaassate, grote porties en knapperige friet.Snel geleverd en ook nog goed warm !

Janssen
7 mei 2021

Het eten was echt super lekker bestelling kwam keurig op de afgesproken tijd vriendelijke bezorgster. Zeker voor herhaling vatbaar

FP
6 mei 2021
Mieke
5 mei 2021

Heerlijk gegeten 👌🏻

R.Zitter
5 mei 2021
Amber
4 mei 2021

Snel, goede service en lekker eten!

Anoniem
4 mei 2021

Alles was helemaal top , afgezien de spareribs die hadden net iets beter kunnen zijn , waren beetje aan de droge kant..

Kevin Weerwind
2 mei 2021
Van Griensven
1 mei 2021
Brenk
1 mei 2021

Op tijd bezorgd, alles was nog warm maar boven alles was het eten lekker!!

Jan van den Hurk
1 mei 2021
Elke
29 april 2021

Heerlijk gegeten! De biefstukpuntjes zijn een aanrader!

Daisy
29 april 2021

We bestellen vaker bij gossimijne oss. Heerlijk eten! En Nog goed warm Bij aankomt. Helaas net als de vorige keer ontbrak er iets aan het kindermenu, de vorige keer het snoepzakje en deze keer het ijsje.

Anna
28 april 2021

Was heerlijk! Super bedankt. :)

Monique
28 april 2021

Super lekker gegeten, zeker voor herhaling vatbaar.

Sofie
27 april 2021

Perfect! Zoals het hoort.

Renee van Nulanf
27 april 2021
Martinus
27 april 2021

Gossi kennen we van de restaurant bezoekjes. Altijd wel tevreden. Menu besteld wat echt supersnel bezorgd werd! En netjes afgeleverd door de bezorger! Friet was meer dan genoeg, en lekker gekruid! De salades bevatten wat teveel sla, minder sla en meer andere ingrediënten zou beter zijn. Het vlees is lekker! Porties goed qua grootte. De satesaus bij de haas smaakte lekker!. Gefrituurde ui en kroepoek lees ik? maar die zat er niet bij. De knoflooksaus voor de kip zat er ook niet bij. Een goede toevoeging zouden gegrilde groenten oid zijn. Toetje was erg lekker, veel te snel op. Wel was de rode saus uit de bak gelopen. Bedankt voor het ijs! Heerlijk! De prijzen liggen nagenoeg gelijk met in het restaurant en ik denk dat je dat echt moet compenseren door het wat spannender te maken, liever minder friet en een spare ribje erbij ofzo, en wat groeten, salade wat diverser maken. Als het restaurant weer open is komen we weer bij jullie eten. Groeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lot
27 april 2021

Super lekker gegeten voor herhaling dit gaan we vaker doen

Dorian
21 april 2021

Super lekker gegeten voor herhaling vatbaar

Rob
20 april 2021

Lekker, goed bereid en verpakt. Bezorging exact op tijd

vd Heijden
18 april 2021

Heerlijk, goede service, heel veel (te veel)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Patricia
16 april 2021

Koud en biefstuk was erg taai

Colinda
16 april 2021
C Toonen
15 april 2021
Job Steenhof
12 april 2021

Super, alles was lekker en warm. Het ijsje wat er bij zat was ook erg leuk als verrassing. Bezorger was keurig op tijd en dat in Berghem!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kim
11 april 2021

Heerlijk gegeten vanavond! Bij thuiskomst was het nog goed warm. Complimenten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maikel
11 april 2021

Wij vonden de gerechten zeker lekker maar voor de prijs zou ik zeggen dat je veel te weinig krijgt. Natuurlijk zijn het tapas toetjes maar wij hadden toch zeker meer dat dit verwacht..

Fleur
10 april 2021

Bezorging was sneller dan verwacht! Hartstikke fijn! Verder viel de opmaak tegen: het leek op een verwarmde vliegtuigmaaltijd. De smaak was echter wel goed!

Wendy
10 april 2021

Was weer heerlijk! Snelle levering, vlees lekker mals, en t toetje is altijd om te smullen!!! Zeker weer voor herhaling vatbaar!

Joke
9 april 2021
Kappé
8 april 2021

Goed en lekker gegeten alles warm en op tijd! Goed geregeld. Puntje, de salade was goed maar niet dag-vers... (bruine punten op de sla)

Ivka
8 april 2021

Eten is, zoals altijd, heerlijk. Snelle bezorging. Dessert zat niet bij de bestelling, maar werd snel nabezorgd met nog een extraatje. Hele goede en vriendelijke service.

René
6 april 2021

Netjes verzorgd. Op tijd en smaak vol.

Marloes
6 april 2021
Van den Berg
6 april 2021
Erna
6 april 2021

Hallo; Het vlees en de friet was super lekker en warm! Alleen stond ook dat er carpaccio erbij zat, maar dat was bij ons niet! Er zat wel 2 bakjes sla bij en 1 bakje mayonaise erbij. We hadden om 18.00 uur besteld voor 19.00uur maar het was er pas om 19:40. Groetjes Erna

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Vera Pas
6 april 2021

We misten een deel van de bestelling, zoals het brood wat we besteld hadden. Bij het ophalen was het erg rommelig en volgens mij geen overzicht in de bestellingen. Dit is jammer omdat we vorige keer zeer tevreden waren.

P. Lammers
5 april 2021

Snel bezorgd en prima verzorgd

Beckers
5 april 2021

We zijn zeer tevreden, we hebben al vaker iets thuis laten bezorgen door jullie. Netjes op tijd en eten keurig verpakt en lekker bereid. Wederom voor herhaling vatbaar!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gerrit
5 april 2021

Het was weer geweldig.

Christel van Lent
5 april 2021

Goede service. Heerlijk eten

Marjon
5 april 2021

Goede kwaliteit/prijsverhouding. Het was allemaal lekker, ook het gluttevrije.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Arts
5 april 2021

Ribeye heel veel vet.....net aan warm....frites net aan warm.....volgens mij bestelling een hele rit gemaakt. Bezorging veel later als gepland. Al met al een tegenvaller voor het betaalde geld

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van der Stroom
5 april 2021

Hoofdgerecht viel tegen. Het rijstgerecht was flauw van smaak. Aantal garnalen was mager. Voorgerecht en nagerecht waren wel erg lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dekkers
4 april 2021

Het eten werd keurig op tijd bezorgd. Wij hadden hoofdgerecht en toetjes besteld. Hoofdgerechten waren goed verpakt en goed warm. Frietjes mooi apart in een zakje, waardoor ze niet sladderig waren. Toetjes waren ook heerlijk. Al met al voor herhaling vatbaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dennis
4 april 2021

Heerlijk gegeten.

Maike
4 april 2021

Ik had een bestelling voor 18.45u gepland en de bezorger stond om 18.20u al voor de deur. De geplande tijd was een bewuste keuze en werd dus wel echt te vroeg bezorgd. Nu moest ik het eten zelf warm houden tot we konden gaan eten. Dat was jammer.

Marion
3 april 2021

Het eten was erg lekker alleen jammer dat het lauw was en bij de laatste stukjes vlees koud.

Bernie Ceelen
3 april 2021

Supergoed

Janne
3 april 2021

Heerlijk gegeten! Netjes verpakt en lekker warm. Toch genieten van Gossimijne nu uit eten even niet kan. Top!!

Heleen
3 april 2021

Heerlijk mals vlees, lekjer toetje, goed verzorgd. De kok heeft speciaal voor mij het gerecht aangepast omdat ik geen varkensvlees eet. Super service. Smaakt naar meer!!

Caroline
3 april 2021

Super service. Prijs kwaliteit prima. Echt uiteten thuis.

C jans
2 april 2021

Ik had onwijs veel zin in mijn eten. De tomatensoep werd helaas onderste boven geleverd waardoor een deel in het alu folie zat. Ook smaakte de soep heel erg naar van die poeder tomaten soep.... De spare ribs waren oke

Jan van den Hurk
2 april 2021
Louse
2 april 2021

Helaas was het vlees heel droog. De salade was lekker en de friet, maar echt jammer van 't vlees. Dan is 't echt duur, voor wat je krijgt!

Lisa
30 maart 2021

Was heerlijk. alleen aan de koude kant. Er zat wel genoeg in om ons buikje vol te eten.

Carin
30 maart 2021

Bezorging exact op de afgesproken tijd en plaats door een super vriendelijke dame. Flinke bestelling, dus wat gezoek, wat is wat, maar alles was verrukkelijk en flinke porties. We hebben gesmuld!!

Christine
29 maart 2021

Heerlijk gegeten. Meer dan voldoende en heel snel geleverd

K. van Orsouw
29 maart 2021

Saté was lekker mals. Tournedos was prima, maar jammer dat de saus vergeten was... Friet was helaas erg hard en scherp.

Natasja
29 maart 2021

Alle proeverijen besteld. Het eten was erg lekker en ook goede porties. Eten was nog goed warm bij bezorging. Ook was het mooi op tijd. En zo verpakt dat alles goed van elkaar was gescheiden. Zeker voor herhaling vatbaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

John
28 maart 2021
Marieke Maurix
28 maart 2021

T was weer heerlijk gamba’s net iets te pittig voor mij maar heb ze toch allemaal op gesnoept. Champignonsaus had iets meer mogen zijn. Die saus was echt heerlijk en de biefstukjes waren heerlijk super lekker.

Jessica
28 maart 2021

Op tijd bezorgd. En erg lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Claudy
28 maart 2021

Eten was lekker, helaas hadden we alleen niet alle ingrediënten bij de gerechten. Sauzen ontbraken bij het vlees en bij één gerecht de uitjes.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Annie Van Boxtel
28 maart 2021

Snelle bezorging super lekker eten en het was warm ook belangrijk

Eric
28 maart 2021

Kan niet wachten tot we van het heerlijke eten ook weer in een gezellige ambiance kunnen genieten

V Eck
28 maart 2021

Super kwaliteit

Jolien
27 maart 2021

Was weer top!

Wendyy
27 maart 2021

Op de afgesproken tijd geleverd en alles superlekker!

Pauline Bosman
26 maart 2021

Snelle en goede levering. Eten was prima.

Jan van den Hurk
25 maart 2021

Het was weer heerlijk!

Dirk
24 maart 2021

Voor de eerste keer besteld. Was zeker niet slecht. Werd warm en op tijd geleverd. Het was lekker en voldoende. Er stond gratis ijs bij de bevestiging maar die zat er niet bij. Dat zal ook niet gaan met warme en koude gerechten. Heerlijk gegeten.

Van den Broek
24 maart 2021

Het eten was heerlijk. De toetjesproeverij maakt het helemaal af. Erg jammer dat mijn opmerking over de glutenvrije maaltijd voor mijn moeder niet gelezen was, waardoor zij heeft moeten wachten om uiteindelijk toch een maaltijd te ontvangen die ze kon eten.

Dekkers
24 maart 2021

Was heerlijk. Top

Anja
23 maart 2021
Neeltje Van erp
22 maart 2021
Caro
22 maart 2021

Veel en en lekker, zelfs de frieten waren nog knapperig.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Cornelissen
22 maart 2021

Het eten was heerlijk , bezorging ruim op tijd eerder dan gepland, het eten was warm en goed verpakt.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Annemarie vd Elzen
21 maart 2021

Ik vond zowel de kwaliteit van onze bestelling als de bezorging bijzonder goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ineke van Etten
21 maart 2021

In woord: super! Was heerlijk en top service👍👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Zaklina van lokven
21 maart 2021
I.V.
21 maart 2021

Was weer top! Eten heerlijk en precies op tijd geleverd. Thanks

van Summeren
21 maart 2021

mooi op tijd geleverd. en hetveten was super lekker. echt top

Trudie Geijsberts
20 maart 2021

Wij zijn meer dan tevreden! Het smaakte allemaal prima, was goed verzorgd verpakt en volgens afspraak en door vriendelijke mensen bezorgd. Voor herhaling vatbaar.

Michel van Aarssen
20 maart 2021
L de bijl
20 maart 2021
Petra
20 maart 2021

Lekker, goed, vriendelijk. Ook gewoon goed wanneer er bezorgd wordt!

Off
20 maart 2021

Super lekker gegeten, mix grill allemaal perfectbereid medium. Vriendelijke service

Anke
18 maart 2021
H van Mun
16 maart 2021

Heerlijk gegeten. Snel bezorgd. Eten was van goede kwaliteit en goed van temperatuur. Ook goede hoeveelheid.

Marcus
15 maart 2021

Weer heerlijk met z’n 2e gegeten. Toch nog een beetje het uit eten gevoel! Bezorging was ook netjes optijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fen long Ni
14 maart 2021

Echt lekker! Spare ribs waren super. De vegetarische quiche was ook ruim voldoende en smaakvol. De frites prachtig en goed gekruid.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dennis
14 maart 2021

Top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Monique Bouwmeester
14 maart 2021

Het was heerlijk

Corina
12 maart 2021

Bestelling kwam mooi op tijd, zelfs iets vroeger dan gepland en het was overheerlijk. Netjes verpakt allemaal en ook nog goed warm.

Petra
11 maart 2021

De bezorging was prima op tijd. We hebben heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.

Els
10 maart 2021

Wat hebben we genoten van het lekkere eten. Het was een feestje!

johan de bijl
7 maart 2021

geweldig eten en vooral heerlijk. perfect verpakt

Gerard
6 maart 2021

Eten was wederom zeer lkkr, en conform aanvraag tijd geleverd en warm

Kempen
6 maart 2021

Afgehaald omdat bezorgen te lang duurde Verder was t warm genoeg en super lekker Top

Annette
6 maart 2021

We vonden het eten erg lekker.

Karin
6 maart 2021

Heerlijk gegeten! Eten was meer dan voldoende voor twee personen. Vriendelijke bezorging en op tijd!

Kuijs
6 maart 2021

Eten viel tegen en de vlees was koud en de friet was te slap

Yvonne Wittenberg
3 maart 2021

Eten was heerlijk, thuis afgeleverd en nog goed warm.Goede service!

Melissa
3 maart 2021

De aflevering was heel vriendelijk en volgens de maatregelen. Wel jammer dat de bezorgtijd alsnog later was dan de tijd die ik 2 uur eerder had aangegeven. Het eten was verder heerlijk maar de verhouding sla en friet met vlees klopte niet helemaal voor een vleesproeverij.

Brans
3 maart 2021

We hebben de vlees proeverij gehad en het was heerlijk en meer als genoeg.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Job
2 maart 2021

Het was super, we hebben afgehaald en moesten nog naar Berghem rijden maar het eten bleef lekker warm!

Geert van Lith
1 maart 2021

onze bestelling was precies op tijd en gebracht door een vriendelijk meisje het eten was heerlijk en lekker warm zeker voor herhaling vatbaar dikke duim voor al het personeel

MW
1 maart 2021
Marco
28 februari 2021

Het was weer erg lekker en goed verzorgd. Wederom van heerlijke proeverij genoten.

Margaret
27 februari 2021

We hebben weer heerlijk gegeten. Het is niet zo lekker als in het restaurant zelf.maar dat is ook niet mogelijk. Maar voor bezorging.HEERLIJK!!!! Hopelijk kunnen jullie gauw weer open.

Ruben Fastenau
27 februari 2021
Jacobs
26 februari 2021

Helaas was het vleesgerecht niet medium gebakken, maar helemaal doorbakken. Dat was jammer.

Zvr
26 februari 2021

We vroegen om medium gebakken biefstuk en kregen door gebakken, was taai. Ook smaakte van de mixed grill alles naar de marinade van de sparerib. We hadden er erg veel zin in, maar viel erg tegen. Jammer !

Lotte
25 februari 2021

We hebben super lekker gegeten, de kwaliteit van het vlees was goed en lekker veel friet.

J v Oorsouw
23 februari 2021

De enigste opmerking is dat er veel salade bij zat. Ipv extra salade had voor ons bv een geroosterd broodje mogen zijn. Verder was het zeer goed. Complimenten aan de koks

Sophie Nelissen
23 februari 2021

Het eten was heerlijk!! Ook was het goed verzorgd. Het personeel is heel vriendelijk en wil graag helpen. Het was een super goede en fijne ervaring een top restaurant!

Marja van Mierlo
22 februari 2021

Heerlijk eten, heerlijk warm, keurig op tijd en vriendelijke bezorgster, kortom een aanrader!!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Manon Wobben
21 februari 2021

Alles super voor elkaar, alles nog top op temperatuur! Alleen jammer dat er geen mayonaise bij de friet zat

Sophie
21 februari 2021

Lekker gegeten! Enige nadeel is dat je dus wel een beetje lauwwarm eten hebt omdat je natuurlijk eerst het voorgerecht gaat eten en dan pas het hoofdgerecht...

Chantal van os
20 februari 2021

We hebben heerlijk Gegeten !

Sandra
20 februari 2021

Op tijd bezorgd en weer heerlijk gegeten.

Marijke
20 februari 2021
Hetty Slagter
19 februari 2021

Het was weer lekker goed verzorgd

Jos
18 februari 2021

Wederom heerlijk gegeten. Zelf opgehaald, prima geregeld, netjes en goed verpakt. Lekker, warm en meer dan genoeg gegeten. Echt een aanrader!

San
18 februari 2021

Voor de tweede keer in korte tijd besteld. Beide keren extreem lange levering. Qua kwaliteit hadden we de gamba's in roomsaus waar behalve de enorme pikante smaak verder niets aan te proeven viel, en de gamba's piri piri die ook niet bijzonder waren. De vegan lasagne en vegan tomatensoep waren wel ok, net zoals de tortellini en de carpaccio. De lasagne moest overigens nog wel even opgewarmd worden.

marian van Doleweerd
18 februari 2021

De vegetarische quiche vond ik tegenvallen, niet lekker. Een grote quiche met meer groenten zou mij beter bevallen. De sparreribs waren heel lekker, alleen de dikke frietes waren droog en wat minder.

Ylona
18 februari 2021

Lekker eten. Nog goed warm na bezorging in Berghem. Super.

Nicky vd Wetering
18 februari 2021

De kip was een beetje aan de koude kant, maar verder was alles echt helemaal super! Heerlijk gegeten.

Lidy Peters
17 februari 2021

Tapa’s box, heerlijk! Ruimschoots genoeg voor ons tweeen! Mooi op tijd en lekker warm

Linda
17 februari 2021

Het was heerlijk!!

Janet
16 februari 2021

Goed eten en snel bezorgd. Wat wil je nog meer!

Alex
16 februari 2021

Echt lekker Vegan Lasagne gegeten. Eindelijk iets veganistisch eten in Oss.

Renee geurts
15 februari 2021

Erg genoten en leuk dat we gratis ijs kregen

Linda
15 februari 2021

Was heerlijk en voldoende en super lief wat extra gekregen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

L van Dietrj
15 februari 2021

Heerlijk gegeten met de tapas mix box

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Pascal
15 februari 2021

Om half 4 had ik de bezorging geplaatst om om half 6 te bezorgen om 6 uur nog geen eten gehad. Gebeld en ze hadden nog niets gedaan zeggen ze aan de telefoon binnen 20 minuten is het er. En je krijgt een gratis ijsje ter compensatie ik denk oke netjes. 20 minuten later het word bezorgt maar het eten is lauw niet warm en geen gratis ijsje ter compensatie. Dus al met al vind ik de service super slecht het eten smaakte wel alleen jammer dat het niet warm was.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wesley
15 februari 2021

We hebben heerlijk gegeten en de bezorging was ondanks de gladheid ook op tijd. Gerechten waren goed verpakt en nog goed warm toen ze werden bezorgd. Het enige minpunt is dat er waarschijnlijk een fout is gemaakt waardoor ik in plaats van een speciaal bier een flesje Amster Radler en cava bij de bestelling heb ontvangen. Uiteindelijk deze toch maar opgedronken.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hoeks
15 februari 2021
Rosalie
15 februari 2021

We hebben waar voor ons geld gekregen. Het eten was heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Patrick
14 februari 2021
Mirna
14 februari 2021

We hebben heerlijk gegeten! Echt een aanrader!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

BVD
14 februari 2021

Erg lekker en heel vers

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marjolein
14 februari 2021

Eten was 20 minuten later bezorgt dan gepland en was niet meer goed warm. Eten was erg lekker. De kip had geen knoflooksaus erbij maar iets anders. Uitjes zaten voor 1 gerecht bij steak ipv bij de sate

Roel
14 februari 2021

Glutenvrij op verzoek, fantastisch 👍🏼

Manda van niftrik
13 februari 2021

Snelle bezorging, eten zeer lekker, ruim voldoende

Carla
13 februari 2021

Heel lekker en top thuisbezorgd

NS
12 februari 2021

Erg lekker!

Onbekend
11 februari 2021
Ellen
9 februari 2021

Netjes gebeld of het eten ook eerder kon komen. Snel bezorgd en vriendelijk. Eten was goed.

de Ruiter
8 februari 2021
Jan van den Hurk
7 februari 2021

Het eten was op tijd bezorgd en lekker.

Jolien en Wil
6 februari 2021

Zowel de zalm uit de oven als ook de Gossi smoked cherry coke ribs( waren heerlijk. Goed warm en hoeveelheid precies voldoende per persoon. Bezorging was binnen de aangegeven tijd en de bezorger was vriendelijk en niet te gehaast. Alles dus top!

Mandy
6 februari 2021

Eten werd keurig op de afgesproken tijd bezorgd. We hebben heerlijk gegeten!

Joyce
6 februari 2021

Was weer erg lekker! Miste alleen het sausje bij de beef buffelo.

Maike van Ballegooij
6 februari 2021

Ik bestel hier graag, het is altijd lekker!

Eline
6 februari 2021

Super lekker eten en exact op de beloofde tijd bezorgd. Zeker een aanrader!

Henry
6 februari 2021

Lekkere smakelijk thuismenu wat super verzorgd was en lekker warm aan kwam

Ceetje
5 februari 2021

Heerlijk gegeten zoals iedere week. 1 week geen Gossimijne is 1 week niet geleefd 😃

Bob
5 februari 2021

Super lekker. Mooi opgemaakt. Alles knapperend vers!! Voor herhaling vatbaar

Nicole Marcolina
5 februari 2021

We hebben heerlijk gegeten! Alles was goed warm, vers en we kregen zelf nog een pot bosvruchten yoghurt ijs cadeau! We gaan zeker vaker daar bestellen!

Arts
4 februari 2021

Heerlijk gegeten, zeker voor herhaling vatbaar. 1 min puntje was dat er geen besteld snoepzakje bij het kindermenu bij zat waar ze natuurlijk op gerekend had. Voor de rest top!!

Annie Quinten
4 februari 2021

Het was heerlijk, mooie presentatie, ruim voldoende en lekker gegeten.

Inge Willemsen
3 februari 2021

Helaas de kipfilet van het kindermenu te pittig gekruid, waardoor het niet gegeten is door onze zoontjes. Dit gerecht 2x besteld en bij alle twee andere kruiden/saus. Bijzonder. Verder weer alles heerlijk!! En voor herhaling vatbaar!

Moesbergen
3 februari 2021

En weer was het heerlijk! Missen de sfeer in restaurant maar dit is goed alternatief!!

Beems
2 februari 2021

Mooi op tijd. Het eten was nog goed warm. Wij komen nog vaker langs..nogmaals bedankt.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Boerakker
2 februari 2021

Eten besteld en was keurig op tijd. Heerlijk gegeten.

Miranda Snijers
2 februari 2021

We hadden een 3 gangen maaltijd besteld die om half 7 bezorgd zou worden. Om kwart voor 7 gebeld toen de bezorger er nog niet was. Die was er om 10 voor 7. Een aantal dingen waren al afgekoeld helaas. De lasagne was een hoofdmaaltijd, ik vond het een erg kleine portie. Hamburger van mijn zoon was bijna rauw van binnen. Smaak en hoeveelheid waren verder goed maar we zouden het niet weer doen. We hadden het beter zelf op kunnen halen in ieder geval. Jammer!

Nechie ottens
1 februari 2021

Mijn kipfile was niet gaar chicken off te nail

Van Vugt
1 februari 2021

Helaas niet de eerste keer dat het misgaat met de bestelling. Een half uur te laat is op zich niet zo'n probleem, er werd netjes gebeld om dat door te geven. Maar vervolgens bij de hoofdmenu's geen salade, bijzonder weinig satésaus bij de saté en de spareribs deels niet gemarineerd. Nog 3 sterren omdat het op zich wel goed smaakte. Maar voor ons de laatste keer dat wij besteld hebben.

W.Brunenberg
1 februari 2021

Was weer super goed , en ik hoop voor jullie dat gauw weer open mogen.

Rob van den Broek
1 februari 2021

Omdat wij geen zin hadden om te koken is deze bestelling een redelijk alternatief. De 3 hompjes vlees waren lekker mals, maar ik miste de jus. De friet was weer erg lekker. Wij komen graag weer live bij jullie eten na deze algemene sores voor iedereen. Bedankt en groet, Rob

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Josannie van den Hoek
1 februari 2021

Waren andere keren zeer tevreden over de kwaliteit, maar deze keer viel het heel er tegen. De tjeeminee salade en carpaccio smaakten heerlijk. De gamba's waren koud, varkenshaas nog rauw, koud en de kroepoek ontbrak, kippendijtjes met wilde rijst waren geen dijtjes, maar vieze koude plakkerige kruimels. Geen reden om opnieuw te bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jongenelen
1 februari 2021

Wij hadden met 6 personen besteld. Hebben op 5 minuten na 2 uur lang gewacht. Kregen mailtje dat ze onderweg waren, kwartier later maar gebeld wij wonen maar 8 min rijden ervan af. Wordt gezegd is onderweg en eten blijft half uur warm. Komen ze 25 minuten na het mailtje bestelling brengen. Helaas was dus niet alles meer warm... frietjes wel maar het vlees bij sommige was gewoon echt te lauw. Heel jammer, moesten het ook nog is snel opeten vanwege de avondklok moest de visite weg.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

S van de Burgt
31 januari 2021

Bezorging op tijd. Eten niet echt warm. Hoofdgerechten in magnetron opgewarmd. Smaken lekker. Missen 1 hoofdgerecht en 2 toetjes teveel. Na bellen komt er keurig het missende hoofdgerecht met heerlijke warme frites. Helaas is de hamburger erg rauw van binnen, moet toch gaar zijn?? Dus ook in magnetron gaar gemaakt. Voorgerechten waren lekker Toetjes waren heerlijk. Suggestie: betere controle bij uitgifte.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bekkers
31 januari 2021

Smiley frietjes zaten er niet bij. En heel weinig friet, minder als anders.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peter van der Lee
31 januari 2021

Gossie smoked cherry coke ribs zagen er niet smakelijk uit (erg zwart), waren niet pittig en en smaakten wel erg sterk (eigenlijk alleen maar) naar rook. Voor een Gossi Topper had ik veel meer verwacht. De friet was slap en maar net warm. Ik ben beter van jullie gewend. De sate van de haas was wel lekker. Bezorging (zo snel mogelijk) liet lang op zich wachten; ruim anderhalf uur. Beter om een tijdsindicatie te geven.

Tamara
31 januari 2021

Het eten was erg lekker. De bestelling duurde echter bijna 2 uur! Dit was niet vooraf aangegeven.

Hennie
31 januari 2021

Het eten was erg lekker, warm en vers!. Alleen jammer dat het stokbrood te warm gesneden is dus weinig stokbrood meer was! Bezorging duurde erg lang, bijna anderhalf uur!

Inge VD Akker
30 januari 2021

Ruime keuze, heeerlijk gegeten en meer dan voldoende. Helaas was onze bestelling 3 kwartier te laat. In verband met de avondklok en onze bezoeker wel erg vervelend. Voor de rest een aanrader.

Angelique van 't Wout
30 januari 2021

De gerechten waren wederom heerlijk.

Ilse Pashouwers
30 januari 2021
Marion
30 januari 2021

Wederom super kwaliteit van het eten en heel netjes bezorgd.

Dirk
30 januari 2021

De kip was deze keer niet zo lekker dan anders aan de droge kant ook geen jus erbij

Jamie
30 januari 2021

Gerechten hadden wat warmer gemogen

schouten
30 januari 2021

vegan gehakt vergeten in de lasagna. opgelost door coupon. Beetje jammer.

Lorraine
30 januari 2021

Lekker eten en snel bezorgd!

Nathasja van Schijndel
30 januari 2021

Helaas was deze bestelling niet naar wens. Het saté vlees was doorbakken/taai. Dit geldt zowel voor het volwassen als het kindermenu. Excuses !

Wilfred Janssen
29 januari 2021

Een verademing: eten was prima en goed op temperatuur, maar ook exact op beloofd tijdstip bezorgd. Wat wil een mens nog meer?

Marja Waals
29 januari 2021

Wij hebben onze bestelling opgehaald in volle tevredenheid. Thuis was het door de goede verpakking nog steeds goed warm en heerlijk. Wij zijn grote eters maar de portie was zeker voldoende. We hebben heerlijk gegeten. Dank jullie wel voor alle goede en vriendelijke zorgen. We gaan dit zeker vaker doen.

Jansen
28 januari 2021

Het eten was heerlijk! In de mail krijg je updates over je bestelling. Bijvoorbeeld: verwachte bezorgtijd en bezorger is onderweg. Dat klopte precies!

28 jan
28 januari 2021

Super lekker, goed verpakt en goed en echt warm bezorgd.

Dorien
27 januari 2021

We hadden thaise beef schotel deze keer. Het was weer heerlijk, wat een verwennerij thuis , super!

Rick Verschuren
26 januari 2021

Het eten was lekker. Alleen jammer dat ze het voorgerecht eerst waren vergeten.maar complimenten dat hebben ze netjes opgelost.de bezorger stond snel weer voor de deur.en kregen er een bak ijs er bij

Max vd voort
26 januari 2021

Wederom prima👍🏼

CS
25 januari 2021
Suzan
25 januari 2021

Lekker gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

W van Vugt
25 januari 2021

WE ZIJN ZEER TE VREDE . MAKELLIJK TE BESTELLEN GOED VERZORGD EN OP TIJD GELEVERD

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lieke
25 januari 2021

Vlees was erg lekker! Alleen beetje weinig groente/salade

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Linda
25 januari 2021

De kinderbox was lekker en veel. De vleesproeverij was in verhouding met de kinderporties klein. De toetjes waren heerlijk. We hadden ook soep besteld hiervan was de bestelling helaas niet compleet dus hebben we de porties verdeeld. De friet was lekker en veel. Doordat wij +/- 10 km moesten rijden was alles helaas wel snel afgekoeld. De toetjes waren lekker zowel voor de kinderen als voor de volwassenen.

Mieke Vos
24 januari 2021
Vos
24 januari 2021

Erg lekker en stipte bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anneke
24 januari 2021

Het was heerlijk! Alles keurig verzorgd en verpakt. Goed warm alles en salades lekker vers. Frietjes smaakten prima. Opgehaald in Oss, ging goed. Coronaproof!

Fam. Resubun
24 jan